dimarts, 14 de juny del 2011

Anònims il·lustres

- Els artistes prehistòrics
- Els pastors que van batejar cada racó de les muntanyes amb noms evocatius
- L'arquitecte de les piràmides
- L'autor de les Mil i una Nits
- La primera persona que va tenir la idea de posar clavells als canons de les armes
- Els genis xinesos que van inventar el paper i la tinta
- La primera bruixa cremada per la Inquisició
- Els creadors de mites
- La persona que s'amagava rere el nom d'un tal William Shakespeare
- Els legítims autors dels meus acudits preferits
- El monjo medieval que va salvar les obres d'Epicur
- El primer homínid que va fer un petó a un altre
- L'enyorat inventor de la sopa d'all
- L'autor del manuscrit Voynich
- Els immortals que, segons Borges, convoquem cada cop que fem servir el llenguatge

2 comentaris:

  1. Fins i tot en una "simple" llista ets capaç d'introduir-hi aquesta personalitat teva tan única. Repeteixo el que et vaig dir per l'email, que per cert, encara no has contestat. Un petó.

    ResponElimina
  2. Dóna'n la culpa al meu servei de secretaria, doncs... Encara que ja et vaig fer saber la meva inapetència per comunicar-me amb éssers humans. Gràcies pel comentari!

    Espero que la teva estada a Kiev sigui meravellosa,

    - Núria -

    ResponElimina